De Weideblik

Het doel: organisch beter scoren in zoekmachines en daarmee meer bezoekers krijgen ?n behouden. Dat vroeg om een make-over van een deel van de website. Het resultaat? Meerdere gerichte landingspagina’s, duidelijke call-to-actions en een hele simpele CMS (WordPress). De daarop volgende Adwords campagne ging als een speer!

Het ontwerp

In plaats van het verhaal met tekst te vertellen is er voor gekozen om zoveel mogelijk met afbeeldingen te werken. Bij yoga en massage is het belangrijk dat je een goed gevoel krijgt bij de docenten en locaties en een foto zegt nu eenmaal meer dan duizend woorden. De landingspagina’s geven duidelijk, kort en krachtig weer wat De Weideblik doet en waar de opleiding over gaat. Vervolgens wordt er doorverwezen naar een pagina met alle details. Deze detail-pagina is geoptimaliseerd om zo hoog mogelijk in Google te komen. Zo kunnen we bezoekers via betaalde advertenties naar de landingspagina’s sturen, en komen organische (gratis) bezoekers direct terecht op de detail-pagina.

Webshop

Naast de landingspagina’s is er ook een webshop gedeelte toegevoegd om een handboek te verkopen. Deze werkt precies zoals je gewend bent van andere webshops met een winkelmandje en een afreken-systeem.

Bekijk de website op www.deweideblik.nl/opleidingen